Продавець Asarin Company розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1069 відгуків
Asarin Company дуже чесний інтернет магазин
Графік роботи
  • Понеділок
    09:0018:00
  • Вівторок
    09:0018:00
  • Середа
    09:0018:00
  • Четвер
    09:0018:00
  • Пʼятниця
    09:0018:00
  • Субота
    10:0016:00
  • Неділя
    Вихідний
Контакти
+380 (63) 160-69-91
Asarin Company
Михайло
61202, Україна, Харківська обл., Харків, вул. Білогірська, 92Б, Харків, Україна
asarincompany@gmail.comhttps://t.me/Asarin_Company+380631606991

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Процедура повернення товару Належної якості: - зателефонуйте +380 (63) 160-69-91 та повідомте про намір повернути оплачений товар; - не надсилайте товар самостійно на зворотну адресу, уточніть адресу для повернення товару у менеджера нашої компанії; - надішліть нам товар перевізником, оплативши його послуги; - повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару; - після отримання перевірки перевірки посилки на відповідність умовам повернення товару ми повертаємо Вам гроші на банківську картку або надсилаємо інший товар протягом трьох робочих днів. Процедура повернення товару Неналежної якості: - зателефонуйте +380 (63) 160-69-91 та повідомте про намір повернути оплачений товар; - Уточніть адресу для повернення товару у менеджера нашого магазину; - повідомте № декларації надісланої посилки та заповніть заяву на повернення коштів; - після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківську картку чи надсилаємо інший товар. Усі послуги перевізників чи комісії за переказ грошей проходять за наш рахунок. Обмін та повернення товару здійснюється перевізником Нова пошта (м. Люботин, Харківська область, 1 відділення Нова Пошта, одержувач - Ільченко Олександр Володимирович, тел. 0634919331) Повернення коштів провадиться після отримання товару. Повернення коштів здійснюється на картку. Повернення коштів провадиться протягом 3-х робочих днів з моменту отримання посилки на відділенні логістичних служб продавцем. Ми покриваємо витрати доставки лише у тому випадку, коли товар був належної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner