Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення й обміну Товар, заведений у нашому інтернет-магазині, ви можете повернути (обмінювати) упродовж 14 днів, не рахуючи дня купівлі, згідно з законом України «Про захист прав споживача», якщо цей товар не потрапляє в перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну (повороту) згідно з Постановою Кабінету Міністрів України No172. Обов'язкові умови для повернення або обміну товару: Товар має бути повністю укомплектований Наявність оригінального та непошкодженого паковання й ярликів Дотримання товарного вигляду (немає слідів експлуатації та носіння) Перед тим, як повернути товар, необхідно обов'язково зв'язатися з менеджером для оформлення заявки на повернення. Повернення здійснюється через Нову пошту. Товар можна повернути Новою поштою впродовж 14 днів із моменту отримання замовлення. Для відправлення товару необхідно телефоном (063) 4919331 отримати реквізити для відправлення повернення. Пересилання товару відбувається завдяки покупця. Після відправлення товару необхідно телефоном (063) 4919331 повідомити номеркція. Після повернення товару за умови збереження його споживчих властивостей і товарного вигляду здійснюється повернення коштів упродовж 14 днів після відправлення. Зверніть увагу: У разі повернення товару неналежної якості, магазин бере на себе витрати на пересилання. Для цього необхідно надати чек за пересилання товару. Якщо присланий товар не підлягає поверненню, магазин змушений відправити його назад завдяки покупця. Повернення грошових засобів, у разі відправлення товару через Нову пошту, здійснюється на розрахунковий рахунок покупця. Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вжитку й не має слідів використання! Якщо товар не працює (пошкоджений), обмін або повернення товару можливий тільки за наявності виведення сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.