Гарантія:
Гарантійний ремонт товару
Підтвердженням права на безплатне гарантійне обслуговування слугує чек і заповнений гарантійний талон виробника.
У гарантійному талоні обов'язково вказується: модель, серійний номер товару, гарантійний термін і дата продажу. У всіх гарантійних талонах є сайти та телефони авторизованих виробником сервісних центрів. Зазвичай їх багато і Ви можете вибрати зручний для Вас.
Товари, що мають гарантійний талон авторизованого сервісного центру, обслуговуються в сервісних центрах виробника!
Будь ласка, зберігайте гарантійний талон і товарний чек упродовж усього терміну експлуатації товару.
Якщо в гарантійний період сервісний центр не зможе відремонтувати Ваш товар:
Якщо в гарантійний період виріб, придбаний у нас, вийшов з ладу з вин, виробника й не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі — ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.
Для цього, будь ласка, надайте нам:
товар із повною комплектацією;
гарантійний талон;
документ, що підтверджує оплату;
висновок сервісного центру обов'язково з позначкою про те, що товар має «Сучасний брак»
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі:
порушення збереження гарантійних пломб;
наявності механічних та інших ушкоджень, що виникли внаслідок навмисних або необережних дій покупця або треті осіб;
порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
неправильного заповнення гарантійного талону;
якщо серійний або IMEI номер, що міститься в пам'яті виробу, змінений, стерт або не може бути встановлений.