Продавець Asarin Company розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
766 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

Asarin Company дуже чесний інтернет магазин
Графік роботи
  • Понеділок
    09:0018:00
  • Вівторок
    09:0018:00
  • Середа
    09:0018:00
  • Четвер
    09:0018:00
  • Пʼятниця
    09:0018:00
  • Субота
    10:0016:00
  • Неділя
    Вихідний
Контакти
+380 (63) 160-69-91
Asarin Company
Михайло
61202, Україна, Харківська обл., Харків, вул. Білогірська, 92Б, Харків, Україна
asarincompany@gmail.com

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова Пошта
  • Самовивіз
  • Укрпошта
  • Магазини Rozetka

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Оплата за реквізитами
  • Післяплата

Гарантія:

Гарантійний ремонт товару
Підтвердженням права на безплатне гарантійне обслуговування слугує чек і заповнений гарантійний талон виробника.
У гарантійному талоні обов'язково вказується: модель, серійний номер товару, гарантійний термін і дата продажу. У всіх гарантійних талонах є сайти та телефони авторизованих виробником сервісних центрів. Зазвичай їх багато і Ви можете вибрати зручний для Вас.
Товари, що мають гарантійний талон авторизованого сервісного центру, обслуговуються в сервісних центрах виробника!
Будь ласка, зберігайте гарантійний талон і товарний чек упродовж усього терміну експлуатації товару.
Якщо в гарантійний період сервісний центр не зможе відремонтувати Ваш товар:
Якщо в гарантійний період виріб, придбаний у нас, вийшов з ладу з вин, виробника й не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі — ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.
Для цього, будь ласка, надайте нам:
товар із повною комплектацією;
гарантійний талон;
документ, що підтверджує оплату;
висновок сервісного центру обов'язково з позначкою про те, що товар має «Сучасний брак»
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі:
порушення збереження гарантійних пломб;
наявності механічних та інших ушкоджень, що виникли внаслідок навмисних або необережних дій покупця або треті осіб;
порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
неправильного заповнення гарантійного талону;
якщо серійний або IMEI номер, що міститься в пам'яті виробу, змінений, стерт або не може бути встановлений.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner