Продавець Asarin Company розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1088 відгуків
Asarin Company дуже чесний інтернет магазин
Графік роботи
  • Понеділок
    09:0018:00
  • Вівторок
    09:0018:00
  • Середа
    09:0018:00
  • Четвер
    09:0018:00
  • Пʼятниця
    09:0018:00
  • Субота
    10:0016:00
  • Неділя
    Вихідний
Контакти
+380 (63) 160-69-91
Asarin Company
Михайло
61202, Україна, Харківська обл., Харків, вул. Білогірська, 92Б, Харків, Україна
asarincompany@gmail.comhttps://t.me/Asarin_Company+380631606991

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова Пошта
  • Самовивіз
  • Доставка кур'єром
  • Доставка поштою
  • Транспортна компанія

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Післяплата
  • Оплата на рахунок
  • Післяплата
  • Оплата за реквізитами

Гарантія:

Гарантійний ремонт товару
Підтвердженням права на безплатне гарантійне обслуговування слугує чек і заповнений гарантійний талон виробника.
У гарантійному талоні обов'язково вказується: модель, серійний номер товару, гарантійний термін і дата продажу. У всіх гарантійних талонах є сайти та телефони авторизованих виробником сервісних центрів. Зазвичай їх багато і Ви можете вибрати зручний для Вас.
Товари, що мають гарантійний талон авторизованого сервісного центру, обслуговуються в сервісних центрах виробника!
Будь ласка, зберігайте гарантійний талон і товарний чек упродовж усього терміну експлуатації товару.
Якщо в гарантійний період сервісний центр не зможе відремонтувати Ваш товар:
Якщо в гарантійний період виріб, придбаний у нас, вийшов з ладу з вин, виробника й не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі — ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.
Для цього, будь ласка, надайте нам:
товар із повною комплектацією;
гарантійний талон;
документ, що підтверджує оплату;
висновок сервісного центру обов'язково з позначкою про те, що товар має «Сучасний брак»
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі:
порушення збереження гарантійних пломб;
наявності механічних та інших ушкоджень, що виникли внаслідок навмисних або необережних дій покупця або треті осіб;
порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
неправильного заповнення гарантійного талону;
якщо серійний або IMEI номер, що міститься в пам'яті виробу, змінений, стерт або не може бути встановлений.

Способи доставки
Нова Пошта
Самовивіз
Способи оплати
Пром-оплата
Післяплати
Оплата на рахунок: При оплаті на реквізити, будь ласка, обов'язково сповістіть менеджера, якщо замовлення повністю не завершено.
Оплата на картку банку
Сума мінімального замовлення на сайті - 175 грн.

Поріг мінімального замовлення може бути знижений за умови повної передоплати за замовлення.

Щоб оформити замовлення на суму менше 295 грн з передоплатою, зв'яжіться з нами по телефону, або напишіть у чат/месенджер (вайбер, телеграм, інстаграм).

Рахунок виставляємо від ФОП 2 групи на єдиному податку (без ПДВ).

Мінімальна сума замовлення для ФОП та юридичних осіб може бути знижена на розсуд продавця. Це залежить від категорії замовлених товарів.

Для запобігання непорозумінням щодо можливості оплати товару за безготівковим розрахунком, рекомендуємо зв'язатися з нами перед оформленням замовлення.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner